loading...
میهن پروژه
Admin بازدید : 364 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

ترجمه مقاله رقابت در مدیریت تولید


دسته: حسابداری

بازدید: 3 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 13 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 14








summary

complex products and global integrations add additional challenges to a companies product information management process. in order to avoid delays and future issues, even small local projects to automate product information management need to think a bit globally and longer term.

this white paper provides the reader with an overview of the typical issues a company has to face when working to integrate and automate its product information, with the idea that understanding the problem is the first step in avoiding or solving it.

the problems discussed include:

  • data synchronization and update
  • the “minimum common data structure” issue
  • variation and configuration
  • sales process integration
  • procurement process integration
  • globalization
  • standardization
  • operations
  • quality

challenges in product management

خلاصه

تولیدات پیچیده و افزایش تولید جهانی , رقابت های زیادی را به شرکت هایی که فرآیند مدیریت اطلاعاتی را تولید می کند اضافه می کنند . به منظور اجتناب از تاخیرها و پیامدهای بعدی حتی پروژه های کوچک محلی برای خودکار عمل کردن مدیریت اطلاعات تولید نیاز به کمی تفکر جهانی و زمان طولانی تر هستند .

این مقاله به خواننده یک بررسی از این نوع موضوعات را ارائه می دهد که یک کارخانه باید در هنگام کار جهت افزایش تولید و خودکار عمل کردن اطلاعات تولیدش با این ایده روبرو شود که فهمیدن نخستین قدم در اجتناب از مشکل ناحل آن می باشد .

مشکلاتی که در اینجا درباره آن بحث خواهیم کرد شامل :

هماهنگی و به روز کردن اطلاعات

دارا بودن حداقل ساختار اطلاعاتی متداول

تنوع و تربیت

افزایش روند فروش

افزایش روند تولید

جهانی شدن

استاندارد کردن

اعمال

کیفیت

رقابت در مدیریت تولید 


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , ,


Admin بازدید : 259 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

ترجمه مقاله طراحی سازمان چیست؟


دسته: حسابداری

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 7 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 6








a process for improving the probability that an organization will be successful.

more specifically, organization design is a formal, guided process for integrating the people, information and technology of an organization. it is used to match the form of the organization as closely as possible to the purpose(s) the organization seeks to achieve. through the design process, organizations act to improve the probability that the collective efforts of members will be successful.

typically, design is approached as an internal change under the guidance of an external facilitator. managers and members work together to define the needs of the organization then create systems to meet those needs most effectively. the facilitator assures that a systematic process is followed and encourages creative thinking.

پروسه ای برای بهبود احتمال موفقیت یک سازمان.

به طور خاص ،طراحی سازمان یک پروسه رسمی و مشخص شده برای هماهنگی افراد ، اطلاعات و تکنولوژی یک سازمان می باشد. از این پروسه برای هماهنگی هرچه بیشتر سازمان به اهدافی که قرار است به آنها دست پیدا کرد استفاده می شود. از طریق پروسه طراحی ، سازمانها سعی میکنند تا احتمال اینکه مجموع تلاشهای اعضا موفقیت آمیز باشد افزایش پیدا کند.

عموماً ، طراحی شیوه ای است که در آن تغییر داخلی با راهنمایی یک تسهیل کننده خارجی ایجاد می شود.مدیران و اعضا با یکدیگر کار میکنند تا نیازهای سازمان را مشخص کرده و آنگاه سیستمهایی را ایجاد می کنند که بنحو موثر و کارآمد این نیازها را برآورده سازد. تسهیل کننده اطمینان میدهد که یک پروسه سیستماتیک دنبال می شود و تفکر خلاق را تشویق میکند.


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , , ,


Admin بازدید : 449 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: حسابداری

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 6 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 6








چکیده محتوا ای از متن انگلیسی : 

the concepts of economic income and realized income have been subjects of controversy for a long time in corporate accounting and related areas. those arguments have been repeated in a variety of forms, not only in attempts to reconsider the concept of income in the light of economic income but also in the related area such as taxation on corporate income and restrictions on dividend for the company law purpose. in this section, take a quick look  at an early judicial precedent in us 6), as a clue to a review of the process of interaction of income concept and establishment of realization concepts. 

چکیده محتوا ای از متن ترجمه شده:

مفاهیم سود اقتصادی و سود تحقق یافته موضوعات بحث بر انگیزی در حسابداری شرکت و حوزه های مربوطه بوده اند . این بحث ها مکرر به شکل های مختلف آمده اند نه تنها برای تجدید نظر در مفهوم سود از لحاظ سود اقتصادی بلکه در حوزه های مربوطه مثل مالیات بر سود شرکت و محدودیت های سود سهام . دراین بخش ،نگاهی سریع به سابقه قضائی در us داریم ، به عنوان راهنمای بررسی پروسه تعامل مفهوم سود و برقراری مفاهیم تحقیق . سابقه قضایی مورد بحث کار eisner در مقابل macomber است که توسط دیوان عالی فدرال us در 1920 وضع شد. اگر چه این وضع اساسا یک اختلاف بر سر شرایط کد درآمد داخلی بود که سود سهام را به عنوان سود مالیاتی فرض می کرد ،اما موضوعی مهم در تاثیر بر آیندگان شد از این نظر که شیوه های مفهومی را بر قرار ساخت . تصمیم دیوان از تفسیر مفهوم تحقق به شکلی بود که یک افزایش صرف در ارزش سرمایه بر روی تشکیل درآمد کافی نیست اگر از سرمایه جدا شود بنابراین انکار کرد که سود سهام ، درآمد سود باشد. 


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , ,


Admin بازدید : 140 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: حسابداری

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 16 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 19








entry requirements

considerable experience is normally required to become a fully-fledged production manager. most people in such a
position have usually worked in subsidiary roles, such as inventory control, configuration analysis, material planning or as
a supervisor.

nowadays, most entrants to the profession have a degree or hnd, but there are also opportunities for non-graduates
who are prepared to study for professional qualifications, such as those offered by the institute of operations
management (iom) or the institute of leadership and management (ilm).

a degree/hnd in one of the following disciplines is desirable, depending on the type of industry you wish to work in:

mechanical engineering;

food science/technology;

process engineering;

business/management;

electrical and electronic engineering;

materials science/technology;

transport/distribution/logistics;

chemistry;

physics;

biochemistry.

however, a qualification in some other discipline (eg, civil engineering, the humanities) would not preclude a person from
working in production management given sufficient motivation and a willingness to study for the relevant professional
qualifications. a few universities offer degree courses in production management: coventry, huddersfield, leeds and
university of the arts. postgraduate courses in production management are offered at teesside, nottingham and the
university of manchester.

پیش نیازهای لازم برای ورود به یک شغل

معمولاً رسیدن به جایگاه یک مدیر موفق تولید ، مستلزم برخوداری از تجارب فراوانی است . اکثر مردم

در چنین موقعیتی در نقس های جانبی ( مکمل ) از قبیل کنترل موجودی ، تجزیه و تحلیل وضعیت ، طراحی  مواد یا سرپرست کارگاه ظاهر می شودند .

در حال اغلب افرادی که به کارگاه می شوند داری مدرک دانشگاهی یا hnd می باشند اگر چه برخی فرصتهای شغلی نیز برای آن دسته از افراد فاقد مدرک تحصیلی دانشگاهی فراهم شده است که خود را برای مطالعه ئر جهت افزایش قابلیتهای شغلی آماده می کنند مانند آن دسته از شایستگی های شغلی که از سوی موسسه ای که خواهان فعالیت در آن هستید ، مدرک دانشگاهی یا hnd در یکی .

از رشته های زیر مطلوب می باشد .

مهندسی مکانیک

علم تغذیه

مهندسی پردازش

تجارت و مدیریت

مهندسی الکترونیک

تکنولوژی مواد حمل و نقل /توزیع / سازمان دهی

شیمی

فیزیک زیست شناسی

با این وجود کسب قابلیت در سایر رشته ها (مانند مهندسی شهرسازی و علوم انسانی ) مانع فعالیت فرد در مدیریت تولید نمی شود . بعضی از دانشگاهها رشته های علوم انسانی و دانشگاهی leeds و coventry و sfield ، hudder  . رشته های وابسته به تحصیلات پس از لیسانس در مدریت تولید در دانشگاه منچستر tessid و nottingham ارائه می شود . اگر چه کسب تجربه قبل از ورود به بازار کار یک  عامل ضروری محسوب نمی گردد . اما برحورداری از این تجربه  بسیار مفید و سود مند می باشد . حال چه این تجربه از اشتغال در تعتیلات حاصل گردد یا از اشتغال در یک محیط صنعتی در طی دوران تحصیل فراهم شود . چنانچه طرح و برنامه مدرنی در اختیار ندارید ، در جهت سازماندهی یک محیط کاری تلاش کنید . گاهی اوقات iom قادر به ارئه پیشنهاداتی است . 


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , ,


Admin بازدید : 141 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: معماری و شهرسازی

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 101 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 11








تحقیق بررسی مدل شهرسازی what if در 11 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

برنامه ریزی كاربری زمین همواره یكی از اركان اصلی و كلیدی در برنامه ریزی شهری و منطقه¬ای بوده است. از دیرباز تا كنون برنامه ریزان به دنبال روشهایی بوده اند تا از این طریق بتوانند نحوة استقراركاربریهارا در سطوح مختلف برنامه ریزی مشخص سازند . روشهای استفاده شده در این مقوله اغلب به صورت دستی بوده،گاه بسیار پیچیده و وقت گیر است. امروزه با پیشرفت فناوری و وجود پایگاههای gis اطلاعاتی قوی جغرافیایی این امكان برای برنامه ریزان فراهم شده تا روشهای پیچیده و زمانبر پیشین را با سهولت ،سرعت و دقت بیشتری پیش برند . پیش بینی می شود،سیستم پشتیبانی برنامه ریزیwhat if ? با به کار گیری داده های gis ،که در مراحل آغازین کاربرد خود است،بتواند در این امر كمك زیادی به برنامه ریزان بنماید.

امروزه شرح خدمات طرح¬های جامع، که محصول غالب فرآیند برنامه¬ریزی شهری ایران به شمار می¬آید، مشاورین را ملزم به ارائه نقشه قطعی کاربری زمین با معیارهای کلاسیک شهرسازی، و معمولاً بر مبنای پیش¬بینی قطعی جمعیت و شاغلین بخش های مختلف می¬نماید(مشهودی،1386: 78)، در حالی که تعدد و تنوع عوامل پویا در سیستم شهری یک برنامه ریزی انعطاف پذیر را می¬طلبد. 


قیمت : 8,400 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , , , , ,


Admin بازدید : 358 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: حسابداری

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 21 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 17








ترجمه مقاله تحلیل گران تحقیق در عملیات (پژوهش عملیاتی ) در 17 صفحه بافرمت word

چکیده محتوا لاتین مقاله:


operations research analysts

nature of the work

working conditions

training, other qualifications, and advancement

employment

job outlook

earnings

related occupations

sources of additional information
significant points

employers generally prefer applicants with at least a master?s degree in operations research or management science, or a closely related field such as computer science, engineering, business, mathematics, or information systems.
employment growth is projected to be slower than average, reflecting slow growth in the number of jobs with the title ?operations research analyst.?
individuals with a master?s or ph.d. degree in management science, operations research, or equivalent should have good job opportunities as operations research analysts or in closely related occupations, such as systems analysts, computer scientists, or management analysts.

nature of the work

?operations research? and ?management science? are terms that are used interchangeably to describe the discipline of applying advanced analytical techniques to help make better decisions and to solve problems. the procedures of operations research have been used effectively during wartime in areas such as deploying radar, searching for enemy submarines, and getting supplies to where they were needed most. new analytical methods have been developed, and numerous peacetime applications have emerged, leading to the use of operations research in many industries and occupations.

چکیده محتوا ترجمه مقاله:

تحلیل گران تحقیق در عملیات (پژوهش عملیاتی )

ماهیت کار

شرایط کار

آموزش ، سایر شرایط ، و پیشرفت و ترقی

استخدام

دورنمای شغلی

مشاغل مربوطه

منابع اطلاعاتی

نکات مهم 

به طور کلی کارفرما ها متقاضیانی را ترجیح می دهند که در تحقیق در عملیات یا علوم مدییتی یا رشته مرتبطی چون علوم کامپیوتر ، مهندسی ، تجارت ، ریاضیات یا سیستم های اطلاعاتی مهارت داشته باشند .
تصور می شود که رشد استخدام آهسته تر از حد میانگین است و این موضوع رشد آهسته ای را در تعداد مشاغلی که تحت عنوان تحلیل گر تحقیق در عملیات می باشند به تصویر می کشد .
افرادی که در علوم مدیریتی ، تحقیق در عملیات دارای مدرک دکتری می باشند فرصت های شغلی خوبی را به عنوان تحلیل گرد تحقیق در عملیات با مشاغل مرتبط چون تحلیل گر سیستم ، استاد علوم کامپیوتر یا تحلیل گر مدیریت می یابند .

ماهیت کار
تحقیق در عملیات و علوم مدیریتی واژه هایی هستند که از آنها به منظور توصیف ترتیب به کارگیری روشهای پیشرفته تحلیلی استفاده می شود تا افراد را در اتخاذ بهتر و حل مشکلات یاری رساند . روشهای تحقیق در عملیات به طور موثر در خلال دوران جنگ در مناطقی چون رادار جبهه ، جستجوی زیر دریایی های دشمن و فراهم کردن تدارکات برای مناطق نیازمند به کار رفته است . در خال حاضر روشهای جدید تحلیلی توسعه یافته اند و تقاضاهای متعددی که مربوط به دوران صلح بوده است به وجود آمده است که باعث به کارگیری تحقیق در عملیات در صنایع و مشاغل زیادی شده است .


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , , , ,


Admin بازدید : 514 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: معماری و شهرسازی

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: ppt

حجم فایل: 82 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 15








پاورپوینت مدل شهرسازی what if در 15 اسلاید

برنامه ریزی كاربری زمین همواره یكی از اركان اصلی و كلیدی در برنامه ریزی شهری و منطقه¬ای بوده است. از دیرباز تا كنون برنامه ریزان به دنبال روشهایی بوده اند تا از این طریق بتوانند نحوة استقراركاربریهارا در سطوح مختلف برنامه ریزی مشخص سازند . روشهای استفاده شده در این مقوله اغلب به صورت دستی بوده،گاه بسیار پیچیده و وقت گیر است. امروزه با پیشرفت فناوری و وجود پایگاههای gis اطلاعاتی قوی جغرافیایی این امكان برای برنامه ریزان فراهم شده تا روشهای پیچیده و زمانبر پیشین را با سهولت ،سرعت و دقت بیشتری پیش برند . پیش بینی می شود،سیستم پشتیبانی برنامه ریزیwhat if ? با به کار گیری داده های gis ،که در مراحل آغازین کاربرد خود است،بتواند در این امر كمك زیادی به برنامه ریزان بنماید.

امروزه شرح خدمات طرح¬های جامع، که محصول غالب فرآیند برنامه¬ریزی شهری ایران به شمار می¬آید، مشاورین را ملزم به ارائه نقشه قطعی کاربری زمین با معیارهای کلاسیک شهرسازی، و معمولاً بر مبنای پیش¬بینی قطعی جمعیت و شاغلین بخش های مختلف می¬نماید(مشهودی،1386: 78)، در حالی که تعدد و تنوع عوامل پویا در سیستم شهری یک برنامه ریزی انعطاف پذیر را می¬طلبد. 


قیمت : 8,400 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , , , , , ,


Admin بازدید : 163 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: حسابداری

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 13 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 11








ترجمه مقاله مدیریت فنی engr801 در 11 صفحه با فرمت pdf

a brief history of operations research

operations research has had undertakings as early as the third century when hieron, king of syracuse, asked archimedes to devise means for breaking the roman naval siege of his city but more clear examples of or were evident during wwi when political figures made attempts to analyze military operations mathematically. world war ii marked the beginning of operations research as an organized research. britain was the first to utilize or because they already had an or organization in existence. or finally crossed the atlantic to the america’s a few months later as both the army air forces and the navy began work to analyze different war time situations. after the war, or proved to be very successful that many military operations were faced with considerations on how to continue their field of study and groups were formed within the military structure to continue research. the economic situation that the war had caused began conversion of industries from wartime production to production of goods for the private consumer. the transition from war to peace created a highly competitive economy. businesses needed to be efficient and profitable. this caused business to analyze their business operations and thus or found another home.

as discussed above, or began in the military and then emerged in all aspects of government. it then spread to the banking and financial districts, airlines, and car manufactures. now it is present in every industry. operations research involves many facets of discipline and tends to consider new courses of action to take that make changes to an organization over long periods of time. as one knows, change doesn’t happen over-night.

تاریخچه کوتاهی از پژوهش در عملیاتی (or)

تحقیق در عملیات در قرن سوم زمانی که شاهhieron ازarchimedes  خواست که وسیله ای برای شکستن محاصره دریایی روم تدبیر کند اقداماتی داشته است اما نمونه ای روشن or (تحقیق عملیاتی) در طی جنگ جهانی اول مشهود بود ، زمانی که سیاستمداران سعی داشتند عملیات ارتش را بقانون ریاضی تجزیه و تحلیل کنند . جنگ جهانی دوم آغاز تحقیقات عملیاتی را به عنوان یک تحقیق سازمان دهی شده مشخص می کند . بریتانیا اولین کشوری بود که or را مورد استفاده قرار داد زیرا از قبل یک سازمان دهی or داشتند . و نهایتا در ماههای بعد زمانی که نیروهای ارتش هوائی و دریایی شروع به تجزیه و تحلیل موقعیت های مختلف جنگ کردند ، or به آتلانتیک و آمریکا هم رسید . پس از جنگ موفقیت or به اثبات رسید بطوری که بسیاری از عملیات نظامی به این فکر می کردند که چگونه زمینه مطالعاتی خود را ادامه دهند و درون ساختار نظامی گروههایی برای ادامه تحقیقات شکل گرفت . موقعیت اقتصادی که به علت جنگ بوجود آمده بود شروع به تغییر صنایع از تولیدات دوران جنگ به تولید کالاهایی برای مصرف کنندگان خصوصی نمود. انتقال از دوران جنگ به صلح یک اقتصاد رقابت جویانه را ایجاد کرد . تجارت باید کار آترو سودمندتر می شد این امر باعث شد تجارتخانه ها و شرکتها عملیات تجاری خود را تحلیل کنند و بدین ترتیب or جایگاه دیگری یافت .

همانطور که گفتیم or از ارتش آغاز شد و سپس به تمامی ابعاد دولت وارد گردید . و بعد از آن به محدوده های مالی و بانکداری ، خطوط هوایی و تولیدات ماشین نیز راه یافت . و هم اکنون در هر صنعتی دیده می شود . تحقیق در عملیات شامل نمودهای زیادی از رشته های علمی است و روشهای جدیدی را در نظر دارد که در دراز مدت تغییراتی را در یک سازمان ایجاد می کند می دانید که تغییر یک شبه رخ نمی دهد . 


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , ,


Admin بازدید : 86 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: حسابداری

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 19 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 10








ترجمه مقاله پژوهش در عملیات در 10 صفحه

نمونه متن انگلیسی :

operations research

from wikipedia, the free encyclopedia.

operations researchoperational research, or simply or, is the use of mathematical models,statistics and algorithms to aid in decision-making. it is most often used to analyze complex real-world systems, typically with the goal of improving or optimizing performance. it is one form ofapplied mathematics.

 نمونه متن فارسی :

پژوهش در عملیات

پژوهش روش کاربرد،پژوهش کاربردی یا صرفاor عبارتند از کاربرد الگوهای ریاضی.آمار و الگوریتم به منظور اتخاذ تصمیم مناسب.پژوهش روش کاربرد اغلب برای بررسی نظام های پیچیده جهان واقعی و باهدف

 ارتقا و بهینه سازی عملکرد صورت  می گیرد.  می توان or را شکلی ازریاضیات کاربردی به شمار آورد.

فهرست

1 - پژوهش روش کاربرد دربافت

2 - حوزه های کاربرد

3 - جوامع شغلی

4 - منشا و نام

5 - نمونه ها


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , ,


Admin بازدید : 516 یکشنبه 19 دی 1395 نظرات (0)

دسته: حسابداری

بازدید: 2 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 145 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 18








ترجمه مقاله ابزار بهره وری نحوه ایجاد بهبود بهره وری واقعی

executive summary
oa key focus for management is determining steps that can achieve productivity gain – and doing it before the competition. a valuable tool in this quest is operations research (o.r.), a field devoted to the creation and management of productivity gain. operations researchers identify ways to achieve high levels of performance. they approach productivity gain by uniquely conceptualizing problems at the organizational level. their solutions flow naturally from the way they describe, understand, appreciate, and represent these problems. an operations researchers’ approach is to analyze traditional quantities, such as profit, cost, efficiency, and  other practical, measurable items. operations research, the discipline of applying advanced analytical methods to help make better decisions, has come to be known as “the science of better.” organizations that don’t rely on o.r. to identify the opportunities to improve productivity that are inherent in their firms’ structure will
likely operate below potential. the range of savings generated by o.r. models is broad, from modest to billions of dollars. examples of productivity gains that would not otherwise have existed are seen in case studies of sears, weyerhaeuser, national car rental, taco bell, hp, and procter & gamble.

خلاصه مطالب

کانون اصلی توجه oa برای مدیریت عبارتند از تعیین مراحلی که می توان به واسطه آنها به بهبود بهره وری دست یافت . تحقیق در عملیات به عنوان ابزار ارزشمندی در این تحقیق به شمار می رود و می توان از آن به عنوان رشته ای یاد کرد که به ایجاد و مدیریت بهبود بهره وری تخصیص یافته است . پژوهشگران عملیاتی روشهای دستیابی به سطوح بالای عملکرد را شناسایی می کنند . آنها از طریق ادراک مشکلات در سطح سازمانی به بهبود بهره وری دست می یابند . راه حل های آنها به طور طبیعی از روشی نشات می گیرد که به واسطه آن می توان این مشکلات را توصیف ، درک و ارائه کرد . روش یک پژوهشگر عملیاتی عبارتند از تجزیه و تحلیل خصوصیاتی چون سود ، هزینه ، راندمان و سایر موارد عملی و قابل سنجش . تحقیق در عملیات یا به عبارت دیگر به کاربردن روشهای تحلیلی پیشرفته در جهت اتخاذ تصمیمات بهتر تحت عنوان علم برتر نامیده می شود . سازمانهایی که در شناسایی فرصت هایی که می توان از آنها در جهت بهبود بهره وری ذاتی موجود در ساختار شرکت استفده کرد به o.r (تحقیق در عملیات) اعتماد نمی کنند احتمالا کمتر از توان بالقوه خود به فعالیت می پردازند . دامنه اندوخته های حاصله به واسطه الگوهای o.r بسیار گسترده است ( از مبالغ نسبتا کم تا مبالغ چند میلیارد دلاری) نمونه هایی از بهبود بهره وری که بدون وجود o.r هرگز امکان پذیر نبود در مطالعه شرکت هایی چون سیرز ، ویرهالر ، تاکوبل ، hp ، پروکتر و گمبل مشاهده می شود . 


قیمت : 4,800 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , , , ,


تعداد صفحات : 266

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2660
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 534
  • آی پی دیروز : 515
  • بازدید امروز : 2,600
  • باردید دیروز : 1,932
  • گوگل امروز : 29
  • گوگل دیروز : 70
  • بازدید هفته : 9,135
  • بازدید ماه : 9,135
  • بازدید سال : 267,248
  • بازدید کلی : 1,219,853