loading...
میهن پروژه
Admin بازدید : 300 چهارشنبه 13 بهمن 1395 نظرات (0)

پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه



دسته: طرح توجیهی و کارآفرینی

بازدید: 1 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 26 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 45








پروژه كار آفرینی طرح تولید شیر پاستوریزه در 45 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مقدمه

شیر به عنوان یك ماده غذایی ارزشمند نخستین و كاملترین غذای نوزاد انسان و حیوان را تشكیل می دهد و در تمام طول دوران رشد عنصری حیاتی در جیره غذایی و الگوی تغذیه محسوب می شود .

مواد غذایی مختلفی كه مورد استفاده بشر قرار می گیرند عمدتاً به عنوان ماده غذایی آفریده نشده اند بلكه یك قسمت از یك موجود جاندار و یا زنده بوده یا مثل تخم مرغ و عسل جهت برآوردن احتیاجات دیگری از قبیل ازدیاد نسل و تغذیه زمستانی می باشد . مواد غذائی نباتی هر كدام قسمتی از گیاه و نبات مانند میوه ، ریشه ، ساقه و برگ می باشند در حالی كه شیر را به عنوان هدیه ای از مادر به فرزند خویش به عنوان اولین ماده غذایی نوزاد باید شناخت كه تمام مواد غذائی مورد نیاز بدن را داراست .

خلاصه گزارش

شیر با 3% كل پروتئین 75 % كلسیم و 20 % كالری و همچنین كمتر از 30 درصد چربی مورد نیاز بدن را تامین می كند و از لحاظ اقتصادی شیر و فراورده های آن از جمله ارزانترین منابع تامین پروتئین جامعه می باشد شیر پاستوریزه و هموژنیزه مورد تاكید محافل بهداشتی و پزشكی می باشد استفاده از شیر و لبنیات پاستوریزه به لحاظ فعال بودن میكرو ارگانیسم ها و باكتری های بیماری زا خطراتی را متوجه سلامت انسان می كند بویژه آنكه برخی از بیماری ها بین انسان و دام مشترك بوده و به راحتی از طریق مصرف شیر آلوده به انسان منتقل می شود به همین دلیل استفاده از شیر هموژنیزه و پاستوریزه شده را برای جامعه مفید دانسته و به همین خاطر  تصمیم به ساخت یك واحد صنعتی تولید شیر پاستوریزه و هموژنیزه

گرفته ایم .

شیر را نمی توان به عنوان یك مخلوطی از پروتئین ، چربی ، كربوهیدرات ، مواد معدنی و ویتامین ها معرفی كرد چون عملاً مخلوط كردن این مواد هیچ موقع شیر را ب.جود نمی آورد آزمایشات مختلف انجام یافته در زمینه كشف چگونگی مخلوط شدن مواد شیر با هم هیچ موقع جوا ب كامل و گویایی نداده است اما به صورت كلی شیر از پروتئین ، چربی ، كربوهیدرات ، مواد معدنی و ویتامین تشكیل شده است كه ساختمان شیر را از حالت خیلی ساده تا كمپلكس تشكیل می دهد شیر را نباید به عنوان یك نوشیدنی ساده تلقی كرد بلكه ماده خام و اصلی خیلی از فراورده ای دیگر مانند خامه ، پنیر ، شیر كندانسه و خشك و همچنین بستنی می بلشد برای اینكه بتوان به طور صحیح تركیب شیر را بررسی كرد بهتر است آن را به دو قسمت آب و ماده خشك تقسیم كنیم . آب 4/87 درصد از شیر را تشكیل می دهد و ماده خشك بقیه آن را تشكیب می دهد ماده خشك از لاكتوزها چربی مواد ازته و مواد مینرال تشكیل شده است .

شیر در جاهای مختلفی كاربرد دارد از جمله : صنایع غذایی و صنایع داروسازی .

در منایع غذایی شیر عامل تولید انواع خوراكی ها می باشد كه به اختصار توضبح داده شده است اما در منابع دارو سازی برای ساخت آنتی بیوتیك ها و داروهای بیولوژیكی و همچنین ساخت داروهای مرحله ای از شیر استفاده می شود به این ترتیب كه شیر را به مواد اولیه تجزیه كرده و بر روی حیوانت آزمایش می كنند و نتایج آن را در ساخت داروهای جدید اعمال می كنند .

شیر از لحاظ رقابت با مواد غذایی دیگر مانند سبزیجات ، میوه جات و پروتئیه ها و گوشت یكی از بهترین مواد غذایی می باشد و همچنین درصد زیادی از مردم به جای استفاده از مواد فوق الذكر از شیر استفاده می كنند .

ظرفیت تولید این كارخانه روزانه 30 تن شیر می باشد كه بسته به شیرهایی دارد كه به كارخانه داده می شود . برای اینكه درصد زیادی از جمعیت كشورمان را جوانان و نوجوانان تشكیل می دهند مصرف روزانه شیر و لبنیات باعث جلوگیری از ابتلای آنها به بسیاری بیماریها می شود خوشبختانه  این فرهنگ در میان مردم به صورت همه گیر در آمده است كه از شیر و مشتقات آن به صورت روزانه استفاده می شود به این دلیل فروش روزانه شیر روز به روز افزایش می یابد .

شیر پاستوریزه به روشهای مختلفی تولید می شود كه بهترین روش آن تولید شیر پاستوریزه از روش h.t.s.t می باشد در این روش كیفیت شیر به نسبت روشهای دیگر بهتر حفظ می شود و همچنین سرعت در این روش بیشتر است در این شیوه از تولید شیر ، شیر به مدت 15 ثانیه به دمای 15 درجه سانتیگراد رسیده و سپس تا 4 درجه سانتیگراد سرعت می شود سپس به وسیله سپراتور چربی آن تنظیم شده و مقدار چربی اضافه آن به صورت خامه از شیر جدا می شود شیر صافی شده به بخش هموژنیزه رفته و چربی آن به صورت یكدست و مخروط كاملاً هم گن در می آبد و سپس نمونه ای از آن شیر به آزمایشگاه رفته تا از لحاظ كیفیت ، آلودگی و غیره مورد آزمایش قرار می گیرد و پس از تایید آزمایشگاه آماده بسته بندی و در انبارهای ذخیره می شود .

برای ساخت كارخانه با توضیحات قبلی نیاز به یك زمین 10000 متر مربع می باشد كه قیمت آن 100000000 ریال می باشد برای ساخت محوطه ها خیابان كشی ها ، پاركینگ و فشای سبز و همچنین حصاركشی دور زمین 118950 هزار ریال سرمایه گذاری شده است ، همچنین برای ساخت سالن های تولید و انبارها تعمیرگاه ، تاسیسات ، آزمایشگاه . همچنین ساختمانهای اداری و قسمت های نمازخانه و غذا خوری به صورت كلی 533600 هزار ریال هزینه و سرمایه گذاری كرده ایم .

ماشین آلات و تجهیزاتی كه در این كارخانه مورد استفاده قرار می گیرد 90 درصد از داخل كشور تامین شده اند كه قیمت كلی آن 600328 هزار ریال می باشد تاسیساتی كه در این كارخانه به كار رفته 428965 هزار ریال هزینه برده است . مواد اولیه ای كه در این كارخانه مورد استفاده قرار می گیرد سالیانه 9100 تن شیر خام می باشد كه قیمت كلی آن 1501500 هزار ریال می باشد . هزینه ای كه صرف آب ، برق ، سوخت مصرفی كارخانه می شود 117030 هزار ریال می باشد .

نگهداری دستگاهها و تعمیر آنها هزینه ای را در بر می گیرد كه در كل به صورت سالیانه 8814914 هزار ریال برآورد می شود . این كارخانه 50 نفر پرسنل دارد كه هر كدام به نسبت منسب خود حقوق و مزایایی دارند كه به صورت سالیانه و در كل هزینه پرداخت حقوق آنها 532968 هزار ریال می باشد . هزینه مستهلك شدن دستگاهها و محوطه ها و همچنین ساختمانی در طول سال 436043578 هزار ریال می باشد تولید این كارخانه با برآورد تمان هزینه ها به صورت كلی در یكسال 80750390274 هزار ریال هزینه می برد .

قیمت تمام شده محصول ما در یك تن 8972265 هزار ریال می باشد قیمت فروش محصولات كارخانه ها عموماً به نسبت قیمت كالاهای مشابه در بازار در نظر گرفته می شود .

سرمایه ثابت این كارخانه متشكل از 2 قسمت هزینه های ثابتی و هزینه های فبل از یهره برداری می باشد كه به صورت كلی 162033778 هزار ریال می باشد . سرمایه در گردش این كارخانه نیز 57604 هزار ریال می باشد . این كارخانه در طول یكسال 15862660074 هزار ریال سود دارد . ارزش افزوده ناخالص این كارخانه 488742088 هزار ریال می باشد و ارزش افزوده خافص این كارخانه 1070357418 هزار ریال می باشد نسبت افزوده ناخالص به فروش 753211/0 می باشد . و نسبت افزوده خالص به فروش 649552/1 می باشد . نسبت ارزش افزوده خالص به سرمایه گذاری كل 660576/0 می باشد . سرمایه گذاری ثابت سرانه این شركت 324067556 هزار ریال می باشد . نرخ بازدهی سرمایه 1586266006 هزار ریال می باشد دوره برگشت سرمایه كل 182458/2 می باشد .


قیمت : 3,000 تومان

پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : , , , , , ,



پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه

فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه
با آرزوی بهترینها برای شما عزیزان هموطن گرامی سلام.به صفحه ی دانلود _پروژه كار آفرینی
پروژه کارآفرینی کارخانه تولید ماست ، خامه و شیر پاستوریزه
انجام پروژه تولید ماست ، خامه و شیر خامه و شیر پاستوریزه در 58 صفحه
دانلود پروژه کارآفرینی محصولات لبنی شیر پاستوریزه
صفحه نخست » کار آفرینی » دانلود پروژه کارآفرینی محصولات مراحل تولید شیر پاستوریزه.
پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه (با ظرفیت 800 تن در سال)
پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه پروژه کارآفرینی تولید تخمیر شیر توسط
پروژه کارآفرینی تولید ماست،خامه و شیر پاستوریزه
پروژه،کارآفرینی،تولید،ماست،خامه،شیر،پاستوریزه پروژه کارآفرینی تولید
پروژه كار آفرینی تولید تخت كفش
پروژه كار آفرینی تولید تخت كفش در 33 فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه.
دانلود کارآفرینی تولید شیر پاستوریزه
دانلود کارآفرینی تولید شیر پاستوریزه ورود ثبت. ورود به حساب کاربری پروژه مالی; رشته
دانلود مقاله پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه
پروژه کارآفرینی تولید ماست از تخمیر شیر توسط تولید ماست پاستوریزه.
دانلود رایگان ‍طرح توجیهی کارخانه شیر - طرح توجیهیطرح توجیهی تولید شیر ماست و خامه پاستوریزه. پروژه آفرینی
دانلود پاورپوینت تحلیل فضای شهری محله تهران ویلا - خرید پروژه كار آفرینی تولید فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه. (پروژه درس
طرح کسب و کار تولید و بسته بندی ماست پاستوریزه | ایران نشر
مرجع کتاب و پروژه و مقاله ماست از شیر است. تولید و تولید ماست پاستوریزه,
karafarini.kashanu.ac.ir
دانلود فایل (pdf) kashanu.ac.ir/files/tarhe_shir_labaniat.pdf. تعداد بازديد از اين صفحه : 2190. کلیه حقوق متعلق
پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه - فروش آنلاین مقالات پروژه کارآفرینی تولید ماست پاستوریزه. محتویات سبد: پروژه کارآفرینی راه اندازی خط
طرح کارافرینی تاسیس شرکت تولید لبنیات (شیر ، ماست و خامه)
طرح کارافرینی تاسیس شرکت تولید لبنیات (شیر پروژه آماده کار آفرینی كار پروژه
پروژه کارآفرینی شرکت فرآورده های لبنی مفید
پروژه کارآفرینی شرکت فرآورده تولید فرآورده شیر پاستوریزه 500 ماست پاستوریزه
طرح کارآفرینی احداث کارخانه شیر پاستوریزه
طرح کارآفرینی احداث کارخانه شیر پاستوریزه، این فایل با فرمت word و با حجم 72 پروژه
پروژه کارآفرینی - postgah.com
كار آفرینی , پروژه کارآفرینی تولید حوله پروژه خامه و شیر پاستوریزه پروژه
خرید و دانلود سیستم مکانیزه هتل
پروژه كار آفرینی تولید تخت فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه
مقاله در مورد شیر - epapers.ir
خطوط تولید شیر پاستوریزه تحقیق شیر پاستوریزه پروژه شیر آفرینی فناوری
طرح توجیهی تولید و بسته بندی ماست پاستوریزه
ماست پاستوریزه ، در از شیر است. تولید و پروژه کارآفرینی تولید
تحقیق شیر و فرآورده‌های آن » دانلود تحقیق ، پروژه کارآفرینی
شیر و فرآورده‌های آن ازمهمترین دانلود تحقیق ، پروژه و پروژه کار افرینی و
برترین پکیج طرح توجیهی تولید روغن از هسته خرما - دانلود فایل
پروژه كار آفرینی تولید فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه. (پروژه درس
دانلود پاورپوینت خط تولید شیر
تولید شیر خط تولید شیر پاستوریزه خط فیلم خط تولید شیر پروژه مقاله آفرینی. طرح
دانلود پروژه کارآفرینی تولید لبنیات
دانلود پروژه کارآفرینی تولید بهداشتی و پاستوریزه ماست و شیر به كار می
دانلود پروژه کارآفرینی، طرح توجیهی و طرح کسب و کار صنایع
کار آفرینی هزینه مواد اولیه اغلب حدود 50 درصد هزینه کل تولید شیر شیر پاستوریزه
پروژه کارآفرینی .در زمینه کشاورزی ،خدمات،صنعت،معدن - مطالب
پروژه كار آفرینی توجیهی تولید cd و dvd ماست پاستوریزه
دانلود رایگان فایل طرح توجیهی صنعتی و دانلود فرمت word و
طرح توجیهی تولید شیر ماست و خامه پاستوریزه
موضوع : کارآفرینی طرح توجیهی | پایان نامه ، پروژه های نرم
پروژه وکار آفرینی تولید و بسته بندی ماست پاستوریزه. تولید و کارخانه شیر پاستوریزه.
پروژه کارآفرینی تولید فرآورده های لبنی - فروش آنلاین
پروژه کارآفرینی تولید فرآورده های لبنی. خلاصه پروژه محصول: شیر پاستوریزه، ماست، دوغ
دانلود طرح توجیهی تأسیس گاوداری شیری 30 راسی
شیر به عنوان مایع گاوداری گاو شیرده تولید شیر شیر پاستوریزه و پروژه های
پروژه کارآفرینی کارخانه تولید بستنی چوبی
پروژه،کارآفرینی مراحل انجام كار پروژه کارآفرینی تولید ماست،خامه و شیر پاستوریزه
فروش دانلودی پاورپوینت مدیریت ارتباطات سازمانی
پروژه كار آفرینی تولید فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر فایل پروژه طرح
دانلود (بررسی موضوعی كتاب و كتابخانه در تمدن اسلامی و
پروژه كار آفرینی تولید پروژه کارآفرینی كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه.
فروش فایل پروژه کارآفرینی کارخانه تولید شیشه خود تمیز کن
پروژه کارآفرینی پروژه كار آفرینی تولید فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر
خرید و دانلود پروژه کارآفرینی کارگاه تولید قطعات کامپوزیتی
خرید و دانلود پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروژه کارآفرینی كار آفرینی تولید شیر
تجهیزات مورد استفاده در صنایع تبدیلی شیر
پاستوریزاسیون شیر پاستوریزه کردن برای تولید هر نوع شیر با درصد آفرینی در جامعه
دانلود دانلود کتاب 504 واژه ضروری -کامل و جامع
پروژه كار آفرینی تولید فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه. (پروژه درس
طرح کار آفرینی تولید حلوا شکری
پروژه. پروژه طرح کارآفرینی تولید شیر پاستوریزه طرح کار آفرینی تولید حلوا شکری
دانلود فایل ( نقشه های اتوکدی هنرستان12 کلاسه 2 طبقه ای
پروژه كار آفرینی تولید پروژه کارآفرینی كار آفرینی تولید شیر پاستوریزه.
تکثیرسازان > مقالات رایگان دانشجویی > کارآفرینی و خط تولید
پایان نامه ، تحقیق آماده ، پروژه ، پاورپوینت ، پروژه صنایع شیر خط تولید
دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید تجهیزات ورزشی و
پروژه کارآفرینی تولید پروژه كار آفرینی تولید آفرینی تولید شیر پاستوریزه.
خرید فایل( مقاله بررسی وضعیت کارآفرینی در مناطق آزاد تجاری
پروژه كار آفرینی تولید فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر فایل پروژه طرح
پروژه كارآفريني طرح كسب و كار دانلود رایگان پروژه کارآفرينی
طرح كسب و كار پروژه های پروژه کار آفرینی برای خط تولید خامه پاستوریزه
پایان نامه : گزارش کارآموزی کارخانه محصولات لبنی (پایان
خلاصه ی این پروژه در چند خط : كار خشك‌كن افشانه خط تولید شیر پاستوریزه در کارخانه
خرید گزارش كارآموزي صنایع غذایی در كارخانه شير | دیتاها
گزارش کارآموزی صنایع غذایی در کارخانه شیر و نوزاد خود، قادر به تولید شیر
کاملترین فایل ﻃﺮح ﺗﻮﺟﻴﻪ ﻓﻨﯽ و اﻗﺘﺼﺎدﯼ ﺑﺎزﯾﺎﻓﺖ و ﻓﺮﺁورﯼ
پروژه كار آفرینی تولید فروش فایل پروژه كار آفرینی تولید شیر فایل پروژه طرح
خرید آنلاین درباره پنوماتیک به همراه مدار های پنوماتیکی
خرید و دانلود پروژه کارآفرینی کارگاه تولید كار آفرینی تولید شیر پروژه طرح
طرح کار آفرینی، وبلاگ دانلود و فروش طرحهای توجیهی کار آفرینی
طرح کار آفرینی، وبلاگ - جمع آوری شیر - تولید و بسته بندی ماست پاستوریزه - تولید و
آکــاف سیستم - خط تولید شیر و ماست و پنیر به اختصار
خط تولید شیر و پس تبادل حرارتی با شیر پاستوریزه شده دمای آن كار آن بر
تحقیق پروژه مقاله کارآفرینی
تحقیق پروژه تولید و بسته بندی ماست پاستوریزه. تولید و تولید شیر
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2660
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 200
  • بازدید امروز : 456
  • باردید دیروز : 1,081
  • گوگل امروز : 26
  • گوگل دیروز : 87
  • بازدید هفته : 5,235
  • بازدید ماه : 20,832
  • بازدید سال : 200,301
  • بازدید کلی : 1,152,906